22 Ocak 2020 Çarşamba

SSS

Tarih : Ocak 22, 2020 | Kategoriler :
Sıkça Sorulan Sorular

1) Hentailerin İsimleri Nasıl Bulunur?

Hentailerin isimleri, MAL(MyAnimeList) sitesinde ne şekilde yazıyorsa öyle kayıtlıdır.

2) Anasayfada Neden Tüm Hentaileri Göremiyorum?

Tema kodları nedeniyle anasayfada tüm hentailer görünmüyor. Sitede yer alan tüm hentailer, üst panelde yer alan Hentai Listesi kısmında yer alıyor.


3) İstek Hentai Çevirisi Alıyor Musunuz?

İstek hentaileri sadece ücret dâhilinde çeviriyorum, onun dışında istek hentai çevirisi almıyorum. Ücretle hentai çevirtmek için Discord kanalımdan bana ulaşabilirsiniz.

4) Hentailer Ne Sıklıkla Geliyor?

Belli bir aralığı yok, müsait olduğum zamanlarda çevirisini yapıyorum ve siteye ekliyorum.

5) Sitede Sadece Sizin Çevirdiğiniz Hentailer mi Yer Alıyor?

Evet, sadece benim çevirdiğim hentailer yer alıyor.

6) Sitede Yer Alan Hentai(lerin) Linkleri Kırılmış, Ne Yapmam Gerek?

Eğer linkleri kırık bir hentai var ise; Discord'tan bana ulaşarak veya o hentainin yorum kısmına linkler kırık diye yorum yaparsanız, en yakın zamanda linkleri yenileriz.

google+

linkedin